Egyiptom: Hurghada

Egyiptom Világa vezetője

Az Egyiptomban nyaralni szándékozók körében az egyik legnépszerűbb célpont Hurghada, a gyönyörűen kiépült üdülőparadicsom a Vörös-tenger partján. A Kairótól 450 kilométerre fekvő városban kristálytiszta tenger, homokos strand, gyönyörű környezet és kedves emberek várják a pihenni vágyókat.

network.hu

Hurhada korallzátonyairól is ismert, ahol a Vörös-tenger igen gazdag és gyönyörű élővilágában gyönyörködhetnek a búvárkodás szerelmesei. Természetesen e csodás látvány a teljesen kezdő és kíváncsi vendégek számára is élvezhető, készséggel segítik a legkezdőbb búvárkodókat is. A tengerben élők színvilága, a rengeteg hal és tengeri növény igazán ámulatba ejtő, kihagyhatatlan élmény.

Természetesen a búvárkodás mellett számos vízisport és egyéb elfoglaltság is leköti az idelátogatókat. Ha nem vagyunk elég bátrak a búvárkodáshoz, üvegfalú hajóra is szállhatunk, hogy megcsodáljuk a Vörös-tenger élővilágát. Mellette a szörfözés és a vitorlázás is népszerű elfoglaltság, na és a strandolás, mely egész évben lehetséges, hiszen a víz sose csökken 21 fok alá.

Az esték sem telhetnek tétlenül. Számos szórakozóhely várja a nyaralókat, legyen az zenés vagy szolidabb hely, biztosan mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbbet.

Hurghadában fakultatív program nélkül sem maradunk. Részt vehetünk igazi kalandokban, mint például a sivatagi tevegelés, a vitorlás gokartozás, a quadozás, a jeep safarizás, megnézhetünk egy igazi kobra- és fakírbemutatót, részesei lehetünk a csodálatos sivatagi naplemente látványának, az 1001 éjszaka csodái show keretén belül igazi repülő szőnyeget, csinos táncosokat csodálhatunk a fűszeres keleti konyha varázsa mellett, na és a kirándulásokról se feledkezzünk meg! A Gifton-sziget a legnagyobb lakatlan korallsziget, ahol napozhatunk, búvárkodhatunk, strandolhatunk, sőt ebédünket a hajón fogyaszthatjuk el.

network.hu

Hurghada városában nézzük meg a Kéttornyú mecsetet, a Kopt templomot és a Kairói Egyetem Tengerbiológiai Intézet múzeumát és akváriumát. Csodálatos élményeket szerezhetünk egy hurghadai nyaralással!

Szállások és lehetőségek!

Címkék: egyiptom hurghada nyaralás nyár

[Törölt felhasználó] üzente 12 éve

Mi idén 5.alkalommal jártunk ebben a csodás országban.(4-szer Hurghadán,1-szer Sharmon).
Volt olyan évünk,hogy 2-szer is visszamentünk.Beleszerelmesedtünk Egyiptomba.
2 hajóutunk alkalmával bejártuk az egész országot.
Lenyűgöző az arabok vendégszeretete,mindig vidám életkedvük,s a fantasztikus Vörös-tenger,amit semmi más nem pótolhat.
Aki egyszer már járt itt,azt hiszem visszavágyik mindig.
Itt nem gond,hogy milyen lesz az idő,szuper az ellátás,megfizethető az ár.
Kívánom,hogy legalább egyszer mindenki jusson el ide!

Tóth Sándor üzente 12 éve

Mi 5-ik éve járunk Egyiptomba. Volt olyan, hogy 2-szer is egy éven belül. Az idén januárban Hurghadán voltunk. 13-án indulunk Marsa Alam a cél ez 300 Km-re van délre Hurghadától. Voltunk Tabán is, Nuweibában is. Be barangoltuk már az egész országot, piramisok, Luxor, stb. Mindenkinek ajánlom, mert olcsó és szuper.

Pikács Kornélia üzente 12 éve

Mi 1éve pont most 27.-én hogy Hurghadán voltunk!Imádtuk,a szállodát,az embereket,mindent!Azóta is visszavágyunk mindennap!Szerettük az emberek mentalitását,az alkudozást,az ételeket,Kairó gyönyörű meg az egész gyönyörű!!!Nem véletlen,hogy sokan többször is elmennek Egyiptomba!!Mi is megyünk megint ahogy lehetőségünk lesz!!!Élje ki mindenki minden percét aki oda eljut!!!:):):):)

Boday Beáta üzente 12 éve

Idén megyünk ötödik alkalommal ( 3x Hurghada, 1x Sharm )
Aki teheti annak el kell mennie csodás ország csodás emberekkel!

urr marcsi üzente 12 éve

Tavaly voltunk a párommal Hurghadán -Csodálatos volt.
Mindenkinek tudom ajánlani.A szállodába jó a kiszolgálás -minimális borravalóért is hálásak.A szobák tiszták.
Közel voltunk a tengerhez -Láttuk a teraszról a hajókat a fürdőzőket
Tengeralattjáró --egy életre való élményt adott.
Mindenkinek ajánlom -és ami lényeges a VÍZ a VÍZ....

Batta Tamásné Júlcsi üzente 13 éve

Mi éppen ide készülünk május 27-én.Nagyon örülnék, ha többet tudnék meg a szállodáról,olyan borzalmas méretű,hogy félek egy hét kevés lesz felfedezni mindent.Nem adnak egy térképet? Mi tartozik bele az all.inc.-ba? Milyenek a szobák? Egy helyen azt olvastuk,hogy a 881-905 ill. 806-830 szobák a legjobb elhelyezkedésűek.Kell-e recepción és egyébb helyeken borravalót adni? Melyik éttermekben ,bárokban érdemes enni,inni?
Nagyon megköszönöm ha részletesen beszámolna mindenről.
Üdvözlettel: Batta Tamásné Júlcsi

Czerókné Bognár Éva üzente 13 éve

Egyiptomban már háromszor jártam. Hurghadán kétszer a Grand Hotelban, egyszer a Palm Beach Hotelban voltam. A Palm körül most vannak nagy építkezések. Esténként csak úgy van lehetőség sétálgatni vagy vásárolgatni, ha taxival bemegyünk Hurghada központjába, mivel a környéken nincs lehetőség erre. Viszont az alkudozás a taxisokkal fantasztikusan feldobja az embert. Nem drága, így ez is külön szórakozás. A Grand Hotelnél több kilométer hosszan van szállodasor, vásárlási, esti sétálási, teázási lehetőség. Az egyiptomi emberek nagyon barátságosak, kedvesek. Akinek van lehetősége, érdemes elutaznia Egyiptomba! Fakultatív programként: Kairó - amit nem szabad kihagyni! -, Luxor - ami szintén fantasztikus -, dzsiptúra - élmény az egész nap, amire ráteszi a "koronát", az esti vacsora műsorral egybekötve. Majd vissza a hotelba, kellemesen fáradtan. Aki utazik, jó utat és jó szórakozást! Érezzék jól magukat úgy, ahogy én!!

gelsei anita üzente 13 éve

Még sosem jártam Egyiptomban, de egy barátom ott élt több évig is. Máig meséli a sztorikat, helyeket, pedig már jó rég volt

Lup Erzsébet üzente 13 éve

Igen!Egyiptom világa csodálatos!A tenger,a napfény,a tiszta,mindennel felszerelt hotelek,a kedves,vendégszerető emberek olyan vonzóak,hogy én már 4-szer jártam ott és visszavágyom.Az első képen a Hilton szálló látható.Csak szuperlatívuszokban beszélhetek róla.Ennyi pénzért,ilyen ellátásban még sehol nem volt részem.Jószívvel tudom ajánlani mindenkinek.
Ha valaki éppen ide készül,szívesen írok hosszabban is arról, én miért szerettem meg Egyiptomot.Jó tervezgetést és utazást!Üdvözlet Gyuláról:Erzsike